marți, 20 octombrie 2020

Cum să nu întârzii la muncă niciodată

Voi începe prin a explica cum fac eu să nu ajung cu întârziere la muncă.
Întotdeauna mă trezesc cu o oră mai devreme decât mi-ar trebui. Și credeți-mă zboară timpul imediat.
Mă pregătesc întru totul și plec de acasă cu 30 de minute mai devreme. Din această cauză de multe ori ajung la muncă mult prea devreme - dar nu e bai, căci îmi beau o cafea.

La fel poți face și tu. Și nu doar pentru la muncă, dar și oriunde în altă parte ar trebui să ajungi. 
Poți pleca cu 30 de minute mai devreme.
În felul acesta vei fi respectat de cei responsabili (pentru care punctualitatea contează) și vei fi privit cu suspiciuni de ceilalți ( de regulă tot ce intră în categoria "ceilalți" nu prea contează).


Alte articole:

Pe alte site-uri:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu