duminică, 4 noiembrie 2018

Cum să strângi bani, leu cu leu

Îmi aduc aminte că niciodată nu îmi ajungeau banii de la un salariu la altul. Am avut câteva tentative de a pune ceva deoparte, dar eșuate. Intram o în ei, câte 20, 30, ba mai mult, și mă amăgeam că îi pun la loc la salariu următor. Dar nu se întâmpla așa.
Într-o zi am decis să pun într-o mapă, un fel de agendă organizator, toate bancomatele de 1 leu pe care le primeam rest, cu excepția a câteva ce urma să le folosesc a doua zi la tonomatul de cafea.
Fără să simt în câteva săptămâni se strânsesem vreo 150 lei.
Apoi când am locuit în Anglia am făcut la fel cu monedele de 1 Pound. Și s-au strans, multe.
Ideea este că si tu poți. Mărunțișul în monede, cât și în funcție de cât îți permiți, bancnote de 1 sau 5 lei, puse acolo, într-un loc special, vor crea o sumă frumușică. Și asta ușor, fără să simți. Folosind doar o parte din restul primit la magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu